Data e postimit: 2017-03-16 18:32:39
Lexime: 12930
Pema E Miqesis
Lloji: Tregime per femije
Tema: Nje Peme Me Emrat E tE gJITHE sHOKET e tU tE vJETER e tE rIJN
Autori: Xhoni Dragaj
Shkolla: sHON Gjolkaj
Klasa: 5a
Qyteti: Shkoder
E-mail: xheimsveshtaj@gmail.com


asdasdas

Vepra te ngjashme
Autori: Arlind · Lloji: Tregime per femije · Tema: Njerezit e guximshem. fitojne
Renisi njoftoi të gjithë shokët e tij se do të behj. 1 konkurs skie. Miqet e tij e donin kete sport dhe pranuan te futeshin ne gare.Daniela dhe Noeli mburreshin se do të fitonin,ndersa Blerina,jo.Ajo pranoi por me shume frike.Edhe pse ishte stërvi...
Autori: si · Lloji: Tregime per femije · Tema: ajo
ai
Autori: Marilena Koxhaj · Lloji: Tregime per femije · Tema: Tregime për fëmijë
Na ishte një herë një mbret që i kishte shumë qejf bilbilat.Ai iu Tha shërbëtorëve të tij të merrnin një bilbil.Pas disa orësh erdhi Bilbili.Mbreti u gëzua që mori një bilbil ai ishte shum i lumtur. Ditën tjetër erdhi një kuti pë...
Autori: Fiorina · Lloji: Tregime per femije · Tema: dinosauri 18-vjecar
Me 19.8.2021dinosauri kishte ditelindjen.Mbushi 18 vjec.Ne vendbanimin e tij ,pra ne malin e Everestit u zhvillua nje feste e madhe.Dinosauri e kishte emrin Klajdi. Por ne ate zone ishte nje armik i pamposhtur dhe shqetesues per te gjith banoret.Aty thuh...
Autori: nexhmi haliti · Lloji: Tregime per femije · Tema: eloni
eloni i vogel Eloni kishte nje makin telkomand. Nj dit po luante me makinen e tij pa prit mas eloni i vogrl e theu makinen e tij te vogel kur erdhi nena dhe babai than. Elon pse po qan e kam thyer makinen babai tha elon mos qaj. Do ta blej tjete...
Autori: Luna Beta · Lloji: Tregime per femije · Tema: E bukura fiton ndaj te shemtuares
Na ishin nje here dy vajza,nje e bukur dhe tjetra e shemtuar. Ato jetonin bashke ne nje shtepi. Vajza e shemtuar me emrin Elizabeta ishte vajza e njerkes se Katerines pra vajzes se bukur. Elizabeta ishte shume xheloze per bukurine e Katerines . Ajo donte...
Autori: Baki Imria · Lloji: Tregime per femije · Tema: Ne kete tregim behet fjale nese e shkeleni inskite si p sh:krimbi e tokes do tuj ndodh edhe juve.
Nje djale u quheruar Besim.Besimi dhe famija e tij jetonin ne fshat.Ata u detyronin te shkonin ne qytet.Mandej mberritet.Pas nje viti Besimi u regjigjstoj ne shkolle ne klase te pare.Dhe u kenaqen shume mes vete. Por nje dite ishte duke lujtuar me shoket...
Autori: Leorenti · Lloji: Tregime per femije · Tema: Ne kete tregim eshte ngjarje e vertete...
Nje dite prej ditesh isha duke shkruar ne pyll.Partritur e gjithe pylli morri flake.Une menjehere vrapova per ti lajmeruar prinderit.Une erdha te prinderit dhe i tregova: - Mami dhe Babi e gjithe pylli morri flake. - Menjehere , thane te dy prinderit.. ...
Autori: MARSELA SINA · Lloji: Tregime per femije · Tema: FAMILJA
ISHTE NJE HERE NJE FEMIJE I CILI NUK KISHTE AS NENE,AS BABA, AS MOTER ,AS VELLA.AI ISHTE I VETEM NE FAMIJLE ,POR KISHTE 2 SHOKE TE CILET I DONTE SHUME.SHOKU I 1:EMANUEL DHE SHOKU I 2:ADI.KY FEMIJA QUHESH LINDI ISHTE NJE FEMIJE I URTE ,SHKONTE NE SHKOLLE,...
Autori: Enkeleana dhe Lindrit Ramaja · Lloji: Tregime per femije · Tema: Lulja ne oqean
Nje here e nje kohe na kishte jetuar nje mbreteri.Aty sundonte nje princ i vogel.Njehere ai ishte duke shetitur ne pyll ai gjithmon kishte deshir te behej i fort.Ai pa lulen ne oqean dhe e mori dhe tha:-kam deshir te behem i fort dhe atij ju realizua en...
Autori: Kasandra · Lloji: Tregime per femije · Tema: Nje dite pranverore
Na ishte nje here nje vajze qe e quanin Mira.Ajo po kthehesh ne shtepi nga pikniku me familjen e saj.Rruges pergjate parkut ajo pa nje zoge te lenduar te kemba.Zogu kishte rene nga foleja e tij dhe kishte vrare kemben.Mira e pa menjehere dhe e mori menjeh...
Autori: Agnesa Jetullahu · Lloji: Tregime per femije · Tema: Sorkadhja
Nje sorkadhe e vogel ishte duke pire uje tek nje burim sepse ishte shume e etur.Aty ne uje e verejti fetyren e saj te bukur dhe u mahnit.Prane saj aty erdhi luani.Ajo u frikesua shume dhe ia mbathi kembeve.Ajo u largua mjafte nga luani por perpara saj u g...
Autori: kejsi · Lloji: Tregime per femije · Tema: fshatari dhe djemte e tij
Na ishte nje here nje fshatar i varfer.Ai kishte 3 djem.Djemve nuk iu pelqente te punonin aren si babai.Ata loznin gjithe diten.Babai vuante shume qe djemte e tij nuk e donin punen.Nje dite prej ditesh ai u semur rende. Kur i erdhi koha per te vdekur i t...
Autori: Madita · Lloji: Tregime per femije · Tema: Lumi dhe deti
Lumi dhe deti🌊 Nje herë u tubuan lumenjtë dhe Filluan ta qortojne detin duke i thene :Per q'arsye ti never qe jemi te pijshem e te embel kur hyjme ne ujin tend behemi te njelmet dhe te pa pijshem ? Kur deti i Ndegjoi keto fjale u tha:Mos Hyni t...




Komentet e fundit!

Emri: ruku
Email: ruku@yohu.com
Komenti: ku e ke shkrujt

Emri: Mimoza
Email: Elakilaj@ yaho.com
Komenti: Shum e mir

Emri: Flora Hilaj
Email: florahilaj@gmail.com
Komenti:

Emri: lorent
Email: lorentgashi.h@hotmail.com
Komenti:

Emri: adela
Email: adela.korriku@outlook.com
Komenti:

Emri: Unis
Email: Unis@yahoo.com
Komenti:

Emri: erla
Email: erlacapuni@yahoo.com
Komenti: ahhahahah



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com